Rajat lähestyvät.
Laiskuus iskee.
Nyt ei useinkaan viitsi harkita yli 8:n tunnin lentoja.
Ahtaat versiot ovat kaameita ja bisnesluokka, silloin kun se on, on sikamaisen kallis.
Esimerkiksi viimeeksi Frankfurtin-Cancunin välillä siitä olisi päässyt nauttimaan 12-tunniksi maksamalla 800E/hlö.
Loma-asunnolla luumuilu ei ole matkustamista mutta kotoa poissaoloa keväisin ja syksyisin kuitenkin.
Muuten teemme vaimon kanssa vuosittain ka. 2-kaupunkilomaa, yhden kiertomatkan tai risteilyn, jouluviikon virolaisessa kylpylässä (matkailuako?) ja jonkin päähän pälkähtäneen parin viikon reisun.
Vm. on useimmiten halpislento esimerkiksi Muncheniin ja vuokra-autolla kiertelyä viikko ja toinen viikko jossain kaupungissa.
Sorry, matka-aiheinen viestini meni vahingossa väärään osastoon, joten repetitio est mater studiorum!
Onko joku ollut hiljattain Madeiralla? Onko siellä haittaa taannoisesta maanvyörystä. Mieli tekisi lähteä huhtikuun loppupuolella katselemaan kauniita maisemia, joita siellä kuulemma riittää. Toinen vaihtoehto olisi joku matala hotelli (korkeanpaikankammo matkaseuralla!) meren aaltojen kohinassa jossain Kanarialla. Onko hyviä vinkkejä?
Olen lähdössä toukokuussa Egyptiin Alexirialle. Finn- matkoilla. Onko tietoa näistä matkoista, ilmoista ja vähän muustakin. Liika kuumuus vähän huolestuttaa. Toivotaan kaunista kevättä ja terveyttä ja iloista mieltä kaikille
t. riinaliina
Hei, terveiset Rdohoksen keväästä. Olin saarella ensimäistä kertaa, ihastuin kovasti kaikkeen siellä. Ihmiset ystävällisiä, saari kaunis, totesin kierettyäni koko saaren ja kreikkalainen ruoka on se josta todella pidän.Matkani vain venähti kahden viikon mittaiseksi, tämän tuhkapilven takia. Lomamatkat matkanjärjestäjänä piti todella hyvää huolta matkalaisistaan ja tiedotus pelasi hyvin.Saimme asua samassa hotelissa ja ateriamme maksettiin noin viikon ajan.Matkayhtiö odotti maltillisesti,, tuhkat hävisi taivaalta ja kone kuljetti meidät samalle kentälle josta lähdimmekin.., suunnittelen jo uutta matkaa rohdokselle.
Auringonkukka.
Ihanaa että matkasi oli onnistunut ja palvelu pelasi Auringonkukkia :)
Antaa uskoa siihen että matkaan kanataa lähteä, vaikka yllätyksiä matkalla olisikin !
Tervetuloa viileään Suomen kevääseen ;)
Terevisiä Virosta.Olin kahdehsan päivän kylpylämatkalla Pärnussa. Olin tälläkertaa Terviksessä, siinä vanhassa ja isossa. Aikaisemmin siellä oli vain suomalaisia ikähmisiä. Nyt sinne olivat löytäneet myös ruotsalaiset ja vähin norjalaisetkin. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Oman toiveeni mukaiset kolme hoitoa sain jotka sisältyivät hintaan, sekä lisämaksusta olisi ollut mitä moninaisempia hoitoja ja palveluja. Samasa talossa osui myös kansantanssi ja musiikki ilta, sekä Tallinen baletin kabaree. Vanhan kaupungin kävelykaduilla oli mukava istuskella terassilla kahvilla ja Vana Tallinalla. Olen ennen suosinut kaukomatkoja ja kaupunkikierroksia. Enää kun jalat eivät jaksa museo-ym kierroksia on hyvä tyytyä helppoon matkustamiseen ja vielä helpompaan perillä oloon. Uusi Tervis Paratiis on paremmin nuoremman väen suosiossa, mutta tämä vanha on ihan kokonaan iäkkään väen täyttämä. Aika tyytyväisenä palailin kotiin viettämään tyttären tytön ylioppilasjuhlia. Kesäterveisin aavakaisa